Karoserie je snad nahrubo vybroušená, ještě na jednom místě to chce maličko poopravit, tak jsem dneska zase zkoušel přijít na to, proč neukazuje otáčkoměr.
Tentokrát jsem si řekl, že ho rozeberu a alespoň uvnitř vizuelně zkontroluji. Nenašel jsem žádný viditelný problém. Znovu jsem si tedy prošel schémata a našel jsem si, že jeden drát musí vést k zapalování a druhý na indukční cívku. Kablík co vede k zapalování jsem si pro jistotu propísknul a k cívce jsem si natáhl další drát. Otáčkoměr ukazoval, ale špatně. Ručička se hýbala jen málo. Podle typu by to měl být správný, je na něm napsáno 6cyl (pro šestiválcové motory). Tak jsem si řekl, že zas budu chvíli hledat, použil jsem slova „ignition tachometer cj7 coil“ a konečně jsem našel toto fórum. Více je vidět v přiloženém obrázku. Protože je otáčkoměr kousek od zapalování, zkusil jsem tedy kablík rozpojit a vsadit tam otáčkoměr. Spojky na sebe přesně pasovaly, tak jsem si řekl, že to musí být ono.
Povedlo se a otáčkoměr ukazuje, paráda. Ješte zbývají spravit hodiny, které šly moc rychle a teď nejdou vůbec, asi se někde něco při poslední jízdě terénem uvolnilo. Rozeberu a spravím je snad někdy příště. Taky jsem vyměnil ovládací knoflík ventilátoru, takže už ho můžu ovládat. Knoflík táhla topení jsem zalepil epoxidem, tak to zatím zdá se drží. Topení jsem ještě nezkoušel, ale už jsem nakukoval do schématu, kdyby to bylo třeba odstrojit a zkontrolovat.