Na volantové tyči ve spodní části byla poničená prachovka, bylo třeba ji vyměnit. Ono většina gumových dílů na třicet let starém autě je třeba zkontrolovat a povyměňovat.
Povolil jsem na obou koncích šrouby a myslel jsem si, že bude vůle na délku a tyč jednoduše sundám. Vůle tam nějaká byla, ale bohužel jen málo. Musel jsem tedy sundat i převodku, pak už šla volantová tyč pěkně sundat. Starou prachovku jsem sundal a přemýšlel, jak tam nasadit novou. Musel jsem z té tyče ještě vyrazit takový váleček, na jehož koncích jsou nazasazené takové kostičky a ještě vymezovací plíšek. Ty pak zapadnou do dalšího dílu a zabírají, když se zatáčí. Převléknul jsem tedy novou prachovku, vrátil zpátky váleček a nasadil kostičky i plíšek. Na tohle jsem pak nasadil ten zbylý díl a nakonec závlačku. Tyč jsem nasadil na horní tisícihran k volantu a utáhnul jistící šroub. Pak jsem nasadil spodní část na převodku a tu přimontoval zpátky. Nakonec jsem vrátil i spodní jistící šroub a dotáhl.