Tento víkend probíhala v Jizbici pod Blaníkem akce První jarní bublání – asi jeden z největších srazů amerik u nás. Nakonec i když nemám našperkovanou leštěnku, jsem se tam vydal.
Ještě před tím jsem si trochu hrál s tachometrem a vlastně s celou přístrojovou deskou. Někde byl nějaký vadný kontakt, zhasínalo osvětlení přístrojů. Postupně jsem došel až k místu kde se sbíhají kabely k pojistkové desce. Když jsem ji odmontoval, našel jsem uvolněný kablík, který to způsoboval. U tachometru se mi stávalo, že po nějaké době se ručička zastavila na místě a nereagovala na změnu rychlosti. Na jednom fóru jsem si našel jiný problém, kdy když ručička příliš kmitá, řeší to lidé tak, že více přitáhnou sklíčko, aby tu ručičku brzdilo – na osiččce je takový kulatý terčík, který se může sklíčka dotýkat. Mě se pravděpodobně dotýkal až moc, protože když se ručka dostala do jednoho místa, už se nechtěl vracet. Teď už to vypadá ok, za celý den na cestách to nezazlobilo.
Taky jsem si hrál s vícepolohovým spínačem větráku, ten nefungoval jak má. Přívodní kabely jsou v pořádku a podle schématu i odpory ok. Propojováním jsem si vyzkoušel, že přepínání rychlosti foukání by mělo fungovat. Ten spínač je trochu poničený, tak zatím fungují jen polohy vypnuto, a z foukání jen málo a středně. I na tu střední rychlost to ale docela topilo a když jsem přepnul ofuk na přední sklo, tak i tam to zafungovalo, když bylo sklo zafuněné zevnitř 🙂
Na cestu jsem si s sebou vzal raději více nářadí, kdyby se vyskytl nějaký defekt. Nepotřeboval jsem ho, Jeep uháněl parádně.
V Jizbici se sjelo přes 250 aut, některé byly opravdu parádní kousky, byla tam i soutěž o best Wrangler, ale asi protože mám CJ-7 a ještě to je stále zakytovaný, tak to vyhrála Jeep – leštěnka hned vedle mě. 🙂
Přítelkyně nafotila spoustu fotek, i z cest, tak se koukněte, některý káry jsou fakt něco.