Klíček ze zapalování šel vytáhnout kdykoliv, ne jen v poloze zamčeno, a pak šlo startovat i bez klíčku, bylo potřeba to opravit. Taky jsem se rozhodl, že to dám do laku.
Koupil jsem nový váleček zapalování a vyměnil jej. Bylo třeba zase odstrojit volant jak jsem popisoval v jednom ze starších zápisků a vymontovat i komplet spínání blinkrů. Pak se do takové drážky strčí šroubovák – tím se zamáčkne takový zobáček a váleček jde vyndat. Popsáno pěkně je to tady. Když už jsem to měl rozebrané, pořádně jsem spravil jeden prasklý plast, že už to teď drží fest 🙂
Také pokračuji v kytování a broušení – je to nekonečné. O víkendu jsem rozbrousil další místa, kde to bylo poškozené, nabarvil základovkou a po zaschnutí zakytoval. Ze zeleného Jeepa je teďka už spíš zelenobílej, ale je to potřeba, srovnat nerovnosti a poškození. Kamarád mi zavařil dvě místa na předním blatníku a taky zespod, tam praskly slabší plechy pod silenbloky, na kterých drží bouda. Udělal mi tam překlad – výztuhu.
Protože už je zas teplo, sundal jsem střechu a dveře. Zapojil jsem autorádio, zatím teda jen přehrává kazety, ale strejda elektronik snad opraví i tu FM část, co zatím nejde. Taky jsme s přítelkyní natočili pár videí, tak se třeba koukněte.